آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

ارائه روش های موثر برای فرایند یاددهی-یادگیری
آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

ارائه روش های موثر برای فرایند یاددهی-یادگیری

برمی گردم

این خونه رو اجاره کرده بودیم تا بلاگفا دوباره راه اندازی بشه .گرچه نوشته های دوسال من رو نابود کرد ! اما بهتر می بینم به خاطر داشتن سابقه ی نوشتاری بیش تر ( منابع قدیمی تر ) به همون خونه قبلی در بلاگفا برگردم .شدم عین اون مادربزرگ ها که نمی تونند از خونه شون دل بکنند چون خاطرات زیادی در اون جا به همراه دارند  هرچی هم بهش میگن : " بابا ! عزیز من ! این خونه نیاز به تعمیرات جدی داره ! قدیمی شده ! احتیاج داره شما به خونه جدید منتقل بشی ! " اما  « مرغ یک پا داره » ! ولی من این خونه رو با محتویاتش حفظ می کنم تا اگر بلاگفا دوباره خواست " سرورهاش رو منتقل کنه !  " ما زیاد از قافله عقب نیافتیم .

دوستان و همکاران و همراهان عزیز :

شما می توانید نوشته های مرا در مورد " آموزش ابتدایی " در این وبلاگ بخوانید :


آموزش ابتدایی زیربنای آموزش و پرورش


من هم منتظر نوشته های خوب شما هستم .

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
چندین بار کامنتهای توهین آمیز از طرف وبلاگ شما با اسامی:
درد آشنا-
یک دوست-
همکار-
ناشناس-
برای من گذاشتند

سلام خانم لک .بسی دردناک است .من بعد از مدت ها توانستم به وبلاگ نگاهی بیاندازم .مسافرت بودم و نوشته شما من را ناراحت کرد . این اسامی مربوط به یک آدم بیمار و بزدل است و هیچ دلیلی نداشته و ندارد که به شما توهین کنم .همکار خوبم امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید .

معرفِه العرض شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:25 http://geotabz.mihanblog.com/

سلام
خسته نباشید بابت اسباب کشی خانه. خونه جدید مبارک باشد.
با موضوع انقراض در سطح کره زمین وب جغرافیا از نوع بروز است. مطالعه فرمایید. ساغ اولاسیز

سلام .حتما می خوانمش .سیز ده ساغ اولون و شاد یاشایین .

معرفِه العرض شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:22 http://geotabz.mihanblog.com/

سلام گرامی همکار
خانه اجاره ای( وب جدید) مبارک باشد. امید است در این خانه آنقدر خورشید از افق خوشی ها و سعادتمندی بر شما طلوع کند که صاحبخانه شوید.
خانه جید مبارک باشد.

سلام آقای حاجی میرزایی .متشکرم .خیلی لطف کردیدم .

بهار نبش قبر پرستوهاست سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:34 http://hghkh.blogsky.com

موفق باشید دوست عزیز

سلام .متشکرم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.