آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

ارائه روش های موثر برای فرایند یاددهی-یادگیری
آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش

ارائه روش های موثر برای فرایند یاددهی-یادگیری

ادامه ی مدرسه ...

آخرین پستی که در وبلاگ قبلی در سرویس بلاگفا نوشته بودم ، مربوط به شعرهایی از " مادر " بود که از مجله رشد انتخاب شده بود . سعی داشتم در مورد روزهای آخر مدرسه برایتان بنویسم که نشد .فقط خبرهایی را می آورم .گزارش کارنامه های توصیفی با موفقیت انجام شد . تمام فعالیت های بچه ها را در نایلون های یکسان گذاشتم . از هر صفحه دفتر نمره که کارهای بچه ها را در آن ها ثبت کرده بودم یک فتوکپی گرفتم و داخل این نایلون ها قرار دادم . این طوری اولیا به خوبی گزارش ها را با فعالیت های بچه هایشان مقایسه خواهند کرد و بر نوع جمع بندی آگاهی پیدا می کنند و در صورت ناراضی بودن از مقیاسی که برای فرزندشان در نظر گرفته شده ، می توانند با استنادها به سراغ معلم ( یعنی خودم ) بیایند !

البته بچه ها اصرار داشتند در تابستان هم همراهشان باشم .دوست داشتم یک دوره کلاس آموزش ترکی استانبولی را برایشان داشته باشم ، اما مطمئن بودم مخالفت اداره و مدرسه توام بود و هرگز حرفی از آن نزدم .این تابستان برنامه های دیگری برای خودم دارم که باید پیگیری شوند .

حتما در پست های بعدی از مجله " شوق تغییر " و مقاله های خوب آن خواهم نوشت .

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنم اندیشه یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 10:13 http://http://taranomandisheh.mihanblog.com/

سلام. با تشکر از حضورتون در وبلاگم.مایل بودید اطلاع بدید لینک کنیم تشکر.

سلام .من هم از لطف شما متشکرم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.